Покупець, який уклав договір купівлі-продажу в режимі віддаленого доступу, може його розірвати без повідомлення причин протягом 14 днів з моменту отримання посилки.
Повернення товару без пояснень причин протягом 14 днів можливе, якщо він не використовувався, а у випадках, коли в товарі виявлено приховані дефекти, може бути здійснено протягом гарантійного строку.
Товар повинен відповідати стану, в якому він був куплений: в оригінальній упаковці разом із документом про купівлю, і не містити слідів користування.
Повернення вартості купленого товару здійснюється протягом 21 банківського дня з моменту отримання посилки. Вартість товару підлягає поверненню шляхом перерахування на картку ПриватБанку замовника. Вартість доставки товару, що не має дефектів, оплачує Покупець і ця сума не підлягає відшкодуванню.
Разом із бланком про повернення вартості товару Покупець зобов'язаний надати ксерокопію посвідчення особи відповідно до законодавства України. Для повернення коштів шляхом перерахування на банківську картку ПриватБанку необхідно вказати номер індифікаційного коду одержувача.
Покупець має право обміняти товар на ідентичний з іншим розміром (якщо відповідний розмір є в наявності) шляхом оформлення нового замовлення. Взаємозалік не передбачено, інтернет-магазин повертає кошти клієнту за повернення обов'язково.
Гарантійний термін на товари відповідає вимогам законодавства України.
Покупець має право повернути бракований або дефекти товар магазину.
У разі негативного рішення про рекламацію витрати, пов'язані з пересиланням товару магазину, Покупцю не відшкодовуються.
З відправленим товаром буде відправлено документ купівлі товару (витратна накладна).
Разом із бланком повернення Покупець зобов'язаний надіслати ксерокопію посвідчення особи відповідно до законодавства України.
Магазин не несе відповідальності за дефекти товару та право відмови від договору не діє у випадку, якщо товар має механічні пошкодження, про які не було заявлено перевізнику при отриманні посилки.
У разі необґрунтованої рекламації або пошкодження товару з вини Покупця будь-які витрати на вищевказані процедури покриває Покупець.
Претензії щодо рекламацій, недоліків, пересортиці або надлишку приймаються протягом 2-х днів після отримання посилки.